Ga naar inhoud

windows openen over aktief window voorkomen

prkeus

Aanbevolen berichten

Kent u dat... je bent aan het werk in een window, en dan openen er vervolgens nog meer windows over de jouwe heen.. telkens terugklikken naar het window waarin je werkt, en dan komt de volgende..GRRRR:eviltongue:

hoe voorkom ik dat een nieuw window over mijn aktieve window heen komt?

oftewel: hoe bewerkstellig ik dat mijn huidige window aktief blijft als er nieuwe openen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over welke vensters heb je het dan? Welke toepassing opent zich dan, en ongevraagd?

Want er openen zich toch niet zomaar wat vensters?

nee dat klopt.. bijv als je aan het typen bent en er staat iets te downloaden.. download klaar.. pats.. nieuw window open (download klaar!).. zit je weer in het luchtledige te typen..

of je klikt op een pdf.... terwijl je ook nog aan het browsen bent... dwars erover heen komt de Acrobat reader...

het window mag wel openen, maar niet aktief worden.. dat is nl het window waarin ik werk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch logisch dat als ik in een browser op een pdf- bestand klik om het te lezen dat zich dat opent op de voorgrond.

Dat heb ik dan toch zelf gevraagd.

En om naar een ander venster te gaan volstaat toch één muisklik.

Hoe meer handelingen je tegelijkertijd uitvoert hoe meer vensters er zullen verschijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch logisch dat als ik in een browser op een pdf- bestand klik om het te lezen dat zich dat opent op de voorgrond.

Dat heb ik dan toch zelf gevraagd.

En om naar een ander venster te gaan volstaat toch één muisklik.

Hoe meer handelingen je tegelijkertijd uitvoert hoe meer vensters er zullen verschijnen.

psies.. er is iets in de software dat zegt.. leg dat window eroverheen en maak dat het aktieve window... dan moet het ook mogelijk zijn om dit commando te wijzigen, zodat ik daarna (wanneer het mij uitkomt) kan doorklikken naar dat window..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.