Ga naar inhoud

verschillende email programma's

jetske

Aanbevolen berichten

Hallo een vraagje ,

Mijn man gebruikt verschillende email programma's .

Outlook express : voor alle officiele zaken . DIE MOET ZEKER BLIJVEN (niet outlook maar en email adres ) .

Hotmail en gmail voor de rest .

Nu vroeg mijn man mij als er iets bestaat van programma waar de die alle 3 samen kan gooien maar toch zijn emailadressen houden .

Groetjes en alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar net wat jij fijner vind werken. Natuurlijk ben je 2003 gewend, maar 2010 zal er heel anders uit zien. Hij is inderdaad niet gratis, je kan hem kopen via Outlook 2010 - Koop en download bij Microsoft Store Nederland maar je moet dan wel weer geld er voor over hebben. Je kan ook makkelijk 2003 houden. Deze ben je immers toch gewend. Ik zou zeggen houd 2003, en koop 2010 als je denkt dat je hem echt nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo een vraagje ,

Mijn man gebruikt verschillende email programma's .

Outlook express : voor alle officiele zaken . DIE MOET ZEKER BLIJVEN (niet outlook maar en email adres ) .

Hotmail en gmail voor de rest .

Nu vroeg mijn man mij als er iets bestaat van programma waar de die alle 3 samen kan gooien maar toch zijn emailadressen houden .

Groetjes en alvast bedankt

Volgensmij kan je in Outlook ook gewoon een Gmail account toevoegen. Dit kan je doen door Outlook te openen en te gaan naar:

Extra > Account toevoegen > Gegevens invullen van Gmail. En Hotmail kan ook in Outlook, exact op dezelfde manier.

Succes!

Indien je een g-mailaccount wil invoegen in Outlook 2003 ( als ik het goed begrijp) moet je toch iets meer uitvoeren dan enkel je gegevens van Gmail invullen.

Via deze link (klik erop) lees je hoe je Gmail instelt in outlook 2003.

Voor Hotmail kan je onderstaande links doornemen:

Hoe kan ik hotmail instellen in Outlook - LeerWiki.nl - Schat aan informatie

Download: Microsoft Office Outlook Connector 12.1 - Microsoft Download Center - Download Details

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarkie een vraag : ik word hier gek met die mail programma's Ik had dus windows live mail genomen omdat die blijkbaar op de

pc stond .

Ik heb de adressen die mijn man en ik soms gebruiken toegevoegd bij nieuw account .

Dat zijn hotmail gmail en skynet .

Maar ik word er zot van dat wil niet werken krijg voordurend dat ik geen berichten kan versturen of

ontvangen .Nu heb ik weer problemen met het toevoegen van contact personen (email adres voor het

vaste adresboek zeg maar )

Ik stel me nu de vraag als ik terug kan naar outlook die ik wel goed ken . Alleen weet ik niet als ik al die

andere accounds daar bij outlook kan zetten zonder problemen .

En als ik de link van jou kan gebruiken om het programma af te halen .

Wat is jou gedacht ervan ?

Groetjes jetske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.