Ga naar inhoud

verschillende email programma's

jetske

Aanbevolen berichten

Zou het slim zijn als ik die niuwe outlook.com al installeer of gewoon de outlook 2003 houd . de outlook 2010 is namelijk niet gratis te verkrijgen denk ik alé ik vind ze toch niet .

Ook hiet alvast bedankt .:)

clarkie een vraag : ik word hier gek met die mail programma's Ik had dus windows live mail genomen omdat die blijkbaar op de

pc stond .

Ik heb de adressen die mijn man en ik soms gebruiken toegevoegd bij nieuw account .

Dat zijn hotmail gmail en skynet .

Maar ik word er zot van dat wil niet werken krijg voordurend dat ik geen berichten kan versturen of

ontvangen .Nu heb ik weer problemen met het toevoegen van contact personen (email adres voor het

vaste adresboek zeg maar )

Ik stel me nu de vraag als ik terug kan naar outlook die ik wel goed ken . Alleen weet ik niet als ik al die

andere accounds daar bij outlook kan zetten zonder problemen .

En als ik de link van jou kan gebruiken om het programma af te halen .

Wat is jou gedacht ervan ?

Groetjes jetske

Ik heb dus windows live mail als mail programma deze bevat skynet adres , hotmail , msn , Gmail .

Maar alleen bij Gmail krijg ik niet alle mappen zoals verzonden , verwijderde , alleen de map postvak in staat er .

Weten jullie mss hoe dit komt

Nu kan ik even niet meer volgen, in alle vorige berichten ging het telkens over Outlook.

Nu geef je door dat het om Windows live mail gaat? :hmmmm: Of ben ik mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd dat is ook zo . Ik dacht die haal ik even af op het internet maar ik vond geen outlook meer om gratis af te halen .

Toen dacht ik niet erg ik heb nog mijn oude programma van de oude pc .

Ik via program files kopie gemaakt gezet op de stick en zo naar de nieuwe pc maar verdorry dat lukte me ook niet .

En zoals u in vorige berichten al kon zien ik werd er gek van en had er schoon genoeg van dat niets wou lukken .

En daarom heb ik geprobeerd die windows live mail te nemen omdat die op de nieuwe pc stond toen we hem kochten .En omdat het probleem bleef dat ik geen berichten kon doen heb ik naar Belgacom gebeld (als laatste strohalm ) en die hebben mij uiteindelijk geholpen dat ik toch al berichten kon ontvangen en verzenden en ik dacht eindelijk ik heb het er helemaal mee gehad . Maar de problemen blijven komen nu is het weer gmail die moeilijk doet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.