Ga naar inhoud

verbinding maar internet werkt niet


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Sinds een 2-tal dagen hebben wij geen internet meer op onze desktop pc.

Als je de kabel aansluit zegt de computer dat je verbonden bent met het internet, toch werkt het internet niet.

Als ik de internetkabel van de desktop aansluit op de laptop kan je wel internetten.

Hieruit kan ik dus besluiten dat het probleem niet bij de verbinding ligt, maar bij de desktop.

Ik heb zowat alles al geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.

- firewall en antivirus uitgeschakeld/gedeïnstaleerd om te kijken of deze de verbinding blokkeert

- modem resetten

- internetverbinding herstellen

- dns flushen

- proxy instellingen

- netwerkkaart gecontroleerd

- nieuw ip adres

- contact opgenomen met de internetprovider

- ...

Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Echt games staan er niet op de desktop.

Maar wel programma's zoals Outlook, AVG update, ... en deze werken niet naar behoren.

Mails ontvangen lukt niet, de antivirus updaten lukt evenmin aangezien je hiervoor een werkende internetverbinding nodig hebt.

Welja, als je de internetkabel in de hub steekt zegt hij dat er een internetverbinding is, toch lukt het niet om op internet te surfen. Alles lijkt normaal, toch kunnen we geen internet gebruiken.

p.s. : Ik kan anders wel eens een spelletje installeren om dit helemaal uit te sluiten.

aangepast door Michiel Vergucht
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.