Ga naar inhoud

een nieuwe computer

Exyllus

Aanbevolen berichten

bedankt voor alle reacties! ik heb de onderdelen al besteld bij azerty en zal betalen via vooruitbetaling ( overboeking). nu deze pc is inderdaad voor gaming, zijn deze onderdelen goed daarvoor? een goeie processor is vrij belangrijk lijkt me, en met een 500gb harde schijf kom ik wel toe hoor, ik kan nog altijd sparen en later een nieuwe insteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit systeem kan echt heel wat gebalanceerder hoor, bijvoorbeeld het dure moederbord vervangen door een wat goedkoper exemplaar, dan heb je nog ruimte voor een SSD en een betere grafische kaart. Ga je overklokken? Wat zijn je eisen precies?

Rekening houdend met het budget van ongeveer 1100 euro, heb ik een nieuwe samenstelling gemaakt. Indien je gaat overklokken zal je de processor moeten veranderen in de variant met de K-toevoeging. Indien je nog zo'n 40 euro meer wilt uitgeven, kan je een grotere SSD (128GB) kopen.

Samenstelling

Als processor nemen we de Intel Core i5 3570, meer dan voldoende voor gaming en zelfs de meest veeleisende doeleinden. De processor wordt gekoeld door een stille Gelid Tranquillo Rev 2 koeler. 8 gigabyte aan Corsair Vengeance geheugen wordt geïnstalleerd, en dat allemaal op een Gigabyte Z77 moederbord.

Een DVD-brander is aanwezig (jouw oude dvd-brander kan je gebruiken indien hij een SATA-aansluiting heeft), en ook een 2TB snelle harde schijf (een opslagschijf van 500GB kan nooit voldoende zijn voor gaming lijkt me) samen met Crucial m4 SSD voor het besturingssysteem.

De grafische kaart is de razendsnelle GTX670, vele malen sneller dan de inmiddels verouderde GTX 560. Hiermee ga je echt fantastisch kunnen gamen zonder grenzen. Dit alles wordt gevoed door een CX600 V2 voeding en gestopt in een Antec ONE behuizing. Besturingssysteem Windows 7 Home Premium NL is meegeleverd.

zou je eventueel eens kunnen zoeken voor wat goedkopers (budget 1100 euro en verzendkosten zijn nog niet bijgerekend) ik vindt het fantastisch die samenstelling, misschien een harde schijf van 1000GB en een beetje goedkopere grafische kaart? is de SSD nodig? als ik dat weglaat kom ik aan alles met mijn geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B425856%5D=1&product%5B435818%5D=1&product%5B394013%5D=1&product%5B528615%5D=1&product%5B405776%5D=1&product%5B497342%5D=1&product%5B400619%5D=1&product%5B518473%5D=1&product%5B403634%5D=1&product%5B428156%5D=1&product%5B458870%5D=1

dit heb ik nu, 50 euro goedkopere harde schijf, ik denk dat ik hiermee wel toekom hoor, kan ik met deze pc goed gamen dan? bv nieuwste cod spellen en/of battlefield 3 enz...

aangepast door Exyllus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.