Ga naar inhoud

google chrome en IE9

huber

Aanbevolen berichten

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste,

Ik heb het geheel eens doorgelezen. In een van de laatste reacties lees ik "in IE9 krijg ik links boven een langwerpige strook met het adres daarnaast een korte strook met hetzelfde adres". IE9 heeft echter geen tweede strook. Dit zou mogelijk de zoek balk van IE8 kunnen zijn maar dat is me niet duidelijk. Een derde strook is er ook niet tenzij je de suggesties bedoelt die tevoorschijn komen bij het zoeken. Controleer de versie eens. Dit kun je vinden via het tandwieltje (in IE9) rechtsboven en vervolgens "over Internet Explorer". Eventueel via het help menu dat indien deze verborgen is met de alt toets tevoorschijn komt. Heb je versie 8 dan kun je 9 eens proberen: Download Internet Explorer 9 - Microsoft Windows Was het toch versie 9 dan moet het haast wel een invoegtoepassing zijn. Ook al is dat raar aangezien je deze al eens gereset hebt: De instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen

Om te zien welke invoegtoepassingen aan staan en om deze handmatig uit te zetten kijk je hier: Invoegtoepassingen beheren in Internet Explorer 9

aangepast door MicrosoftHelpt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Hallo Asus

Sorry voor de late reactie maar ik was gewend om bij een nieuw bericht een E-mail te krijgen maar

ik had niets ontvangen en leefde in de veronderstelling dat er nog geen nieuws was van Microsoft.

Maar dat neemt niet weg dat ik het heel vervelend vindt vooral omdat jullie zo in de weer zijn.

Ik zal de invoegtoepassingen onder de loep nemen en het resultaat doorgeven.

Groetjes Huber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus

Ben met de invoegtoepassingen bezig geweest maar ik loop tegen het volgende probleem aan.Het item "WERKBALKEN EN

UITBREIDINGEN" is lichtblauw gekleurd en links daarvan is een klein tandwieltje te zien met daar overheen een rode cirkel

met diagonaalstreep lijkt een verbodsbord. Dit klopt wel want er gebeurt niets als ik er op klik.

Verder heb ik nog een keer IE 9 verwijderd om te zien of dat ook het geval was bij IE8 daar precies het zelfde. Nu ben ik weer terug bij IE 9.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"UITBREIDINGEN" is lichtblauw gekleurd en links daarvan is een klein tandwieltje te zien met daar overheen een rode cirkel" Correct. Dit is het standaard icoon van werkbalken en extensies. Schakel alle onderdelen voor al die groepen aan de linkerkant even uit om te testen. Aanzetten kan altijd zodra je weet of het wel of niet werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, maak eens een nieuw gebruikers account aan en probeer het hier eens in. Volg de stappen precies in deze volgorde.

Werkt het niet, start dan schoon op: Een probleem oplossen door de procedure voor schoon opstarten in Windows Vista of Windows 7

Dit schakelt virus scanners en andere software namelijk uit. Mogelijk blokkeren die de boel.

Reset IE nogmaals.

Daarna het antwoord in deze link nog eens uit te voeren: Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen - Microsoft Community

Werkt dit ook niet dan kan ik enkel nog adviseren het systeemherstel te gebruiken om de pc te herstellen naar een datum voor de verwijdering van Chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.