Ga naar inhoud

ACPI multiprocessor


jempi25

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo, beste

Wat is de win32k.sys foutmelding?

Ik heb de recovery op de I staan maar wil niet mijn hele pc herinstalleren, omdat ik dan mijn bestanden kwijt ben!

Heb teveel op dit moment en heb geen externe harde schijf bij de hand!

Heb eens beperkt hersteld en heb héél lang moeten zoeken om te recoveren met een programmaatje.

tips please en misschien ergens de download van win32k.sys of een andere oplossing.

thanks reeds voor nazicht logje

jempi25

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste JP, heb dit gedaan en alle oude ATI drivers verwijderd, en NVIDIA install gedaan. Nu na enkele opschoningen, geschiedenis, cookies enz... werkte het weer, maar gisteren opnieuw blauw scherm? Scannen gedaan, online en met mijn virusscanner, exterminte it, mbam fsecure cc cleaner! Kan een virus deze blue screens veroorzaken?

Kape zegt geen problemen met de hijack log

greetz

jempi25

Link naar reactie
Delen op andere sites

Virussen kunnen wel je systeem overhoop zetten en blokkeren maar een bsod veroorzaken is weinig waarschijnlijk.

En als Kape zegt dat er geen besmetting is, dan kan je gerust zijn dat er geen virus op je systeem zit.

klik met de rechter muisknop op Mijn computer.

Klik op de tab geavanceerd.

Onderaan bij opstart en herstel klik je op instellingen.

Bij de registratie van de foutopsporingsgegevens stel je "kleine geheugendump" in.

Haal het vinkje weg bij "bestand overschrijven".

Klik op OK.

Nu zou bij een volgende bsod het bestand aangemaakt worden dat blue screen view nodig heeft en dit zou dan ook moeten verschijnen als je blue screen view opent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is blijkbaar iets mis met de instellingen voor het wisselbestand (virtueel geheugen).

klik met de rechter muisknop op Mijn computer.

Klik op de tab geavanceerd.

Klik dan bij prestaties op de knop instellingen.

Klik op de tab geavanceerd.

Klik dan bij virtueel geheugen op de knop wijzigen (of aanpassen)

Selecteer hier door systeem laten beheren.

Klik OK tot alle vensters gesloten zijn en herstart de pc.

Probeer nu nogmaals om het vinkje weg te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.