Ga naar inhoud

Admin account

Custard

Aanbevolen berichten

Ik heb al enkele mensen hun raad gelezen die door de goede mensen van PC helpforum werden voorgesteld maar ik vraag het toch nog eens.

Sinds lange tijd ben ik het beu bij het opstarten telkens mijn loginaccount aan te klikken.

is hier een oplossing voor?

ikzelf gebruik de pc en alles staat dus aangegeven als admin user.

eigenlijk vertrouw ik het niet om dingen aan te passen op mijn pc(ben er niet zo goed in).

kan ik dat icoontje verwijderen zonder dat de dingen op mijn pc veranderen? ik bedoel, als ik dat icoontje wegkrijg, heb ik dan nog volledige toegang op mijn pc?? ik had graag dat mijn pc opstart en direct doorgaat naar mijn bureaublad, zonder dan elke keer weer 'enter' te duwen op mijn account.

het is ook; ik weet het echt niet meer hoe ik dit heb ingesteld...ooit wegens een installatie van een programma heb ik een melding gekregen dat er een 'virus-threat' op mijn pc was en heb de boel toen laten scannen en achteraf laten afsluiten en sindsdien MOET ik dus altijd op mijn account klikken bij het opstarten (dit is zo een beetje mijn uitleg hier omtrent, misschien helpt dit bij de oplossing???)

dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Asus

Wel, ik moet eigenlijk bekennen dat ik geen wachtwoord heb ingegeven.

Het is juist mijn login icoon dat bij de start-up tevoorschijn komt en daar moet ik dus telkens op klikken om verder te kunnen gaan naar mijn bureaublad.

ik wou eigenlijk weten hoe ik die stap kan overslaan, dus rechtstreeks : knopje indrukken vd pc, laten draaien et voila bureaublad.

daar ik dus mijn twijfels heb als ik als admin user het zou kunnen verwijderen komt de vraag naar boven of ik dan nog volledige toegang heb op mijn pc ook als admin user? daarom vertrouw ik het totaal niet om er iets aan te veranderen voor ik goed weet of het echt veilig is. ik weet het, het is raar geformuleerd maar ik probeer het duidelijk uit te leggen maar soms komen de woorden tekort zo ook mijn kennis aan logica omtrent computers :-)

in ieder geval al, dank bij voorbaat

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.