Ga naar inhoud

nieuwe laptop kopen

Aanbevolen berichten

Hallo

Omdat het scherm van mijn oude laptop kapot is, en niet meer in garantie is, ben ik op zoek naar een nieuwe laptop.

Ik wil deze gebruiken voor school en dagelijks enkele uren te surfen en vooral voor mijn hobby: fotografie. De laptop moet dus enkele zware bewerkingsprogramma's aankunnen zoals photomatix en lightroom...

Ik had mijn oog al laten vallen op de ASUS K75VM-T2117V , dit omdat er een I7 processor inzit en het een vrij groot scherm is. 800 euro is ook ongeveer mijn budget. Denken jullie dat deze laptop geschikt is of raden jullie nog een andere aan?

Alvast bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop voldoet aan de systeemvereisten voor de programma's die je gebruikt, heeft 6GB RAM welke nog uitbreidbaar is.

Hou er rekening mee dat het een hele joekel is om te transporteren...zelf prefereer ik een maatje minder, maar da's een persoonlijke keuze.

Hij beschikt niet over bluetooth, mocht dat op je wenslijstje staan ?...

Voordeel van de winkel: men aanvaardt ecocheques.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop voldoet aan de systeemvereisten voor de programma's die je gebruikt, heeft 6GB RAM welke nog uitbreidbaar is.

Hou er rekening mee dat het een hele joekel is om te transporteren...zelf prefereer ik een maatje minder, maar da's een persoonlijke keuze.

Hij beschikt niet over bluetooth, mocht dat op je wenslijstje staan ?...

Voordeel van de winkel: men aanvaardt ecocheques.

een maatje minder zou inderdaad wel mogen ja...

Bij asus zie ik enkel de Asus K53SD-SX420V-BE Azerty als alternatief, maar die lijkt niet veel beter dan de Toshiba Satellite L855-123 Azerty ... ik zie even door de bomen het bos niet meer :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo societyiswrong,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.