Ga naar inhoud

[OPGELOST] Netgear wg602 accespoint

Gast johndoe

Aanbevolen berichten

Netgear wg602 accespoint

Graag wilde ik mijn wifi signaal vergroten,vanaf mijn netgaer router/modem.

In de winkel advisseerde ze mij een netgaer accespoint te kopen die ik simpel draadlloos kon aansluiten.op de router.

Nu hoefde ik alleen maar in mijn accespoint het mac adres van mijn router op te nemen in de bridse of repaet mode, en dan zou het moeten werken.

Nu kan ik met mijn laptop wel draadloos verbinding maken met de accespoint, In de configuratie van de accespoint zie ik dat hij de router ook ziet , dit zie ik in het configuratie scherm, omdat hij het canaal, de naam van het netwerk en de verbindingssnelheid aangeeft.

Maar hij kan geen verbinding maken met internet.

Wie kan mij daar a.u.b bij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ik hier geen reaktie op kreeg.

Maar ik ben er uit.

Bij het draadloos ansluiten van een accespoint zorgen voor.

Dat zij elkaars macadres kunnen lezen, staat aan onderkant van de apparaten ,

dus A krijgt het mac-adres van B

en B krijgt het mac-adres van A

De ssid naam het zelfde benoemen

En tot slot canaalinstelling moet het zelfde zijn.

Het werkt perfect

Misschien dat andere met een gelijksoortig probleem hiermee verder kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

excuses voor het feit dat er geen reactie op uw post was.

soms helpt het overigens door na een paar dagen de vraag te stellen of iemand een idee heeft (soms kan er over heen worden gelezen o.i.d. )

het kan natuurlijk ook gebeuren dat niemnd het echt weet en dan door klikt in de veronderstelling dat een volgende persoon het wel weet en daarom niets antwoord.

maar gelukkig heeft u het zelf kunnen oplossen!!

hopenlijk kunnen wij u in het vervolg wel snel helpen om uw probleem op te lossen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.