Ga naar inhoud

Windows 7 start cd

jetske

Aanbevolen berichten

Mijn man heeft een nieuwe pc gekocht .

Met windows 7 erop .

En omdat er tegenwoordig blijkbaar geen orginele windows 7 cd meer meegeleverd word hebben ze me gezegd dat ik die zelf moet maken en dat wil ik nu doen .Heb al een poging gedaan maar dat helemaal verkeerd afgelopen .

Daarom opnieuw de vraag .

Daar ik zelf NIETS VAN WINDOWS 7 ken .

Is er daarom iemand die mij stap voor stap wil uitleggen hoe ik dat moet doen .

Bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit je vorige topis meen ik ook begrepen te hebben dat je nieuwe PC van het merk medion is.

Je kan dan ook nog recovery dvd's maken via de software die Medion meegeleverd heeft.

Met die recovery dvd's zet je de PC/ laptop terug naar fabrieksinstellingen ( dus zoals de dag van aankoop).

Wil je die ook aanmaken geef dan het model/ modelnummer door van je laptop/ PC of je kan ook het MSN nummer doorgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat geen info in de handleiding over het aanmaken van recovery dvd's.

zelf weet ik niet hoe je dat bij je medion kan doen.

Er is wel een recovery partitie aanwezig.

Heb je misschien recovery dvd's ontvangen bij de aankoop van de PC?

Via deze link vindt je de handleiding van je PC.

Op blz. 71 staat de uitleg hoe je bij problemen je PC terug kan zetten naar fabrieksinstellingen, dus nu niet nodig.

Op blz. 67 vindt je wel onderstaande terug over het aanmaken van een backup:

post-23245-1417705049,9597_thumb.png

Als via je start naar alle programma's gaat vindt je daar geen mogelijkheid om recovery dvd's aan te maken?

kijk dat eens na.

Anders gebruik je de backup functie van Windows zelf zoals terug te vinden op blz. 67.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als via je start naar alle programma's gaat vindt je daar geen mogelijkheid om recovery dvd's aan te maken?

kijk dat eens na.

Idd er staat zo een link en er staat op maak uw eigen SUPPORT DVD .

En dan als ik er op klik krijg ik dit .post-20440-1417705050,3857_thumb.jpg

En als ik verder klik zie ik dit .post-20440-1417705050,427_thumb.jpg

En ja ik heb 2 dvd gehad maar omdat de winkel zij dat ik die zelf moest aanmaken heb ik die ook in de doos laten liggen en niet echt naar gekeken hier zijn ze post-20440-1417705050,4728_thumb.jpg

Alvast bedankt voor u geduld :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Powerrecover is software van Cyberlink en jammer genoeg dat gene wat we zochten.

Maar het goede nieuws is dat je met die twee dvd's je PC terug naar fabrieksinstellingen kan zetten ( dag van aankoop).

Die twee dvd's moet je dus goed bewaren.

Wat je natuurlijk altijd kan doen als je extra software geïnstalleerd hebt, is een backup van je C maken via de backup functie van Windows zelf en zoals beschreven in de handleiding blz. 67.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdorry had ik dat nu geweten .

Maar blijkbaar hadden ze dat in de winkel ook niet geweten wand daar hebben ze me verteld dat ik die cd nog app moest maken.

Hartelijk bedankt voor u geduld .

Nu ben ik gelukkig se , moest er wat zijn dat ik mezelf kan behelpen .

En ik kan nog beroep doen op jullie hé :) :) .

Bedankt en groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.