Ga naar inhoud

laptop blijft laden of valt uit

xbeats

Aanbevolen berichten

ik heb dus een laptop van packard bell . lj65. dus op een moment crashte mijn laptop en toen begon het eerste probleem ... hij bleef laden bij de laadbalk microsoft corperation . heb ik dus systeem herstel gedaan. en toen ik alles had gedaan vroeg hij voor update's . toen hij opnieuw opstarte kreeg ik weer dat lange laad balkje . weer systeem herstel gedaan wat uren duurde... vroeg hij weer voor update's . zelfde weer dat laad balkje .... eerst zocht ik het probleem op , had wat gelezen voor in de bios iets naar idle te veranderen . heb ik dus geprobeerd ... kom ik bij dat laad balkje , nu krijg ik crash 5 sec als ik het balkje zie.. zelfs safe mode of geen andere optie werkt ook niet met de toets f8. elke keer crash.... weten jullie hoe ik het oplos?? bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi xbeats

Welk besturingssysteem heb je xp of W7? Heb je geen herstel dvd of zoiets waar je de nodige recovery mee kan uitvoeren? ;-)

Vriendelijke groet.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello xbeats,

Heb jij misschien de disc van je desktop gebruikt om vista te installeren op je laptop?

Als dit geval is heb je een groot probleem,is het niet zo dan zullen anderen moeten bijspringen zoals Kweezie Wabbit of clarkie of asus of .....:embarassed:

Vriendelijke groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.