Ga naar inhoud

laptop blijft laden of valt uit

xbeats

Aanbevolen berichten

Neen, je hebt een Windows Vista installatieschijf nodig...als je die van iemand kan ontlenen ben je vertrokken: het activatienummer staat onderaan je laptop en kan je ook uitlezen (neem er misschien nog eens extra nota van) met Speccy.

Kijk maar eens (in Speccy) bij Besturingssysteem --> Serienummer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1TB vind ik persoonlijk een gigantisch volume en heeft als "nadeel" dat dit inderdaad volgestouwd wordt na verloop van tijd...dit maakt de laptop trager...bijkomend "vergeten" de meeste PC-gebruikers om op regelmatige basis een back-up te maken. Bij problemen (crash, falen harde schijf) sta je dan meteen voor een voldongen feit en is de kans niet onbestaande dat je meteen ook alles kwijt bent.

Mijn eerste laptop had een HDD van 120GB (was in die tijd een "grote" HDD) en ik heb nooit enig "plaatstekort" ervaren...momenteel wordt hier gewerkt op 4 systemen: 250GB, 320GB, 320GB en 500GB...met op alle systemen nog een zee van vrije ruimte.

Als je de schijf vervangt, stap dan sowieso over op een sneller model: eentje die 7200 RPM draait ipv 5400 RPM. Een 1TB HDD is (nog ?) niet verkrijgbaar in 7200 RPM.

De mogelijkheden in 320GB vind je hier, 500GB vind je hier en 750GB vind je hier.

Qua verhouding prijs/prestaties vind ik de Seagate Momentus XT 500GB de beste keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo xbeats,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.