Ga naar inhoud

Wel verbinding maar geen internet

arrows

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

de laptop van men pa geraakt niet meer op internet. De verbinding en modem zijn ok. Indien hij internet openklikt krijgt hij steeds een wit scherm dat even oplicht.

Bij mijn weten is er niets speciaals aan gebeurt, geen installaties ofzo... Het betreft een draadloze verbinding.

Kan het zijn dat bv IE 9 automatisch ge-update werd? Ik heb gelezen dat je in dat geval bij geavanceerde internetopties "softwarerendering ipv van GPU rendering moet aanvinken. Alleen bij hem is dit niet terug te vinden onder geavanceerde internetopties????

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik woon niet meer bij hem thuis dus het kan zijn dat ik niet meteen kan terugantwoorden wat het resultaat is.

Alvast bedankt!

aangepast door arrows
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel Stegisoft

Ik heb er inmiddels een bevriende collega laten naar kijken en blijkbaar was er wat fout gelopen bij de automatische updates en in het bijzonder met deze van IE 9

Om de één of andere reden lukt het niet meer om deze te installeren.

Hij heeft het probleem dan maar opgelost door firefox te installeren. Dit werkt zonder probleem.

Alvast bedankt voor jouw reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.