Ga naar inhoud

Aankoop Nieuwe Game PC

Lipton

Aanbevolen berichten

Door de probleempjes met mijn huidige pc heb ik dan maar besloten om een nieuwe pc aan te schaffen die ik uitsluitend zal gebruiken om te gamen.

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Gamen
  2. Wat is mijn budget ? Ik heb 2 budgetten. De prijs die ik aan een nieuwe wil uitgeven hangt af of ik mijn huidige nog ga laten herstellen of niet. Ik zou heel graag een optimale samenstelling weten met een budget van 1) 1500€ 2) 2300€

1. Een merkcomputer of een samenstelling ? Samenstelling
  2. Ga ik overklokken ? - Neen
  3. Ga ik later upgraden ? - Alleen maar als het echt nodig is.
  4. Ga ik zelf assembleren ? - neen
  5. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Ik ga sowieso wachten tot windows 8 Uitkomt
  6. Ga ik zelf installeren ? - ja
  7. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - neen
  8. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Is allemaal al in orde
  9. Heb ik specifieke wensen ? - Zuinig zijn, Geen SSD nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel enkele opmerkingen:

Met twee grote budgetten is een SSD onvermijdelijk, ben je zeker dat je geen SSD in je systeem wilt, want het verschil is echt abnormaal groot.

Ik zie ook dat je gaat wachten tot Windows 8 gelanceerd is. Het nieuwe besturingssysteem komt pas in eind oktober uit, dat scheelt al snel twee maanden. Tegen dan kan de hardwarewereld radicaal veranderd zijn door prijsverlagingen, nieuwe componenten... Als je een samenstelling wilt kopen in oktober kan je dat het best ook in oktober vragen, want onze adviezen zijn ook afhankelijk van de gebeurtenissen in hardwarewereld. Maar als je nu al een samenstelling wilt, is dat natuurlijk geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.