Ga naar inhoud

2be en VTM site

Gast Cottelletje

Aanbevolen berichten

Gast Cottelletje

Okay ik kan dus met mijn nieuwe notebook niet op de sites 2be.be vtm.be en jim.be en nog enkele andere sites zoals 4fm.be q-music.be

ik zou zo denken dat ze allemaal hetzelfde programma gebruiken...maar ik kan deze sites dus niet bezoeken...kan iemand me zeggen waar mijn probleem ligt

heb windows vista

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cottelletje

Dat heb ik natuurlijk al gedaan :laugh: maar mijn probleem blijft bestaan kan deze sites niet bezoeken ze laden niet... raar ik heb nu nieuwe pc met vista en kan al die sites niet bezoeken. Heb die wel geregeld nodig. Please? Iemand ander idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, we kunnen dit eens proberen:

Flash Player Uninstaller dit downloaden en laten lopen.

Daarna PC opnieuw opstarten, en dit Adobe Flash Player Download Center - Windows

downloaden, pc opnieuw opstarten.

En kijken of het werkt, weet je zeker dat je Firewall niet héél hoog staat?

Kijk eens bij extra->internet opties dan naar het tablad programma's en dan klikkenn op invoegtoepassingen beheren.

Kijk of alles van de uitgever Adobe .... ingeschakeld staat zo niet doen.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cottelletje

@ Aaron :

heb gedaan wat je vroeg in bovenstaande post . nu kan ik de site van 2be zien maar vanaf dat ik ergens op klik loopt het vast idem voor de andere sites. :stupid: ik word er gek van hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.