Ga naar inhoud

Problemen hoe langer de laptop draait, en alleen met windows!

domini99

Aanbevolen berichten

hallo.

Ik heb nog steeds die ouwe asus l3800c, welke op windows xp redelijk goed doet.

alleen loop ik tegen een paar iritante problemen aan, die laptop geeft problemen hoe langer die aan staat.

meestal begint het zo:

ik zet laptop aan, begin met internetten, of voor school te typen met Word.

Dan word de laptop warm. (niet heel warm)

en dan beginnen de problemen...

Als eerste valt de wifi steeds weg, mag ik iedere keer opniew verbinden.

dan gaan de toetsen raar doen, druk ik op de "a" toets, krijg ik de functie van ctrl + a.

Dan word de laptop steeds trager, en crashen om de buurt mijn programmas. (ook Word, wat heel frustrerend is)

Dan word de laptop heet. het ventilatortje gaat harder blazen.

Daarna gaat het touchpad raar doen,

en uit eindelijk loopt ie vast, en krijgt bluescreen, Stop 0x0000007B, of Stop 0x00000050

En dit probleem heb ik alleen met windows, want naast windows heb ik nog Opensuse 12.1, en deze draait perfect:hmpf:. Maar voor sommige schoolprogramma's heb ik gewoon echt Windows nodig!

De specificaties van de laptop zijn:

2 ghz pentium 4 cpu

32 mb ati mobility radeon 7500 gpu

512 mb ram

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je onderstaande eens even uitvoeren?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke. ik heb de gehele laptop ontstoft. (zat niet heel erg veel in trouwens..)

maar windows is nogsteeds instabiel.

mijn bureaublad zag er vandaag plotseling zo uit:

post-29801-1417705061,8256_thumb.jpg

(zie die taakbalk!!!)

ik zal later wel een specie logje maken.

de laptop is wel bruikbaar enzo, maar heeft allemaal gekke kuuren. De taakbalk is het ergste probleem.

iets van host 32 ofzo blijft crashen, (zo'n venstertje van reageert niet meer)

alle programma's crashen de aller eerste keer dat je ze start na windows, daarna gaat het wel, en verder komt er vaker "gewoon" een venstertje omhoog dat het programma niet meer reageert, terwijl hij wel nog reageert.

het is gewoon frustrerend als dat ding je niet meewerkt.

dan vind ie de cd niet lekker,

dan vind ie je wifi niet goed.

dan dit, dan dat AAARRGGG @##$% !!!!!!

??!

aangepast door domini99
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.