Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik denk eraan deze laptop te kopen binnnen een weekje http://www.redcoon.be/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B400060/cid/60004/Asus_G75VW_T1086V/

maar dit is echter een QWERTY. De variant met AZERTY toetsenbord vind ik niet meteen, zou deze bestaan?

Zo niet, is er een mogelijkheid om je geïntegreerd toetsenbord in je laptop van QWERTY te veranderen naar AZERTY? Door bv. een paar knoppen te versteken en dan anders in te stellen via Windows?

Alvast bedankt, Vincent

Geplaatst:

Bedankt voor de info, maar ik had deze ook al gevonden. Mijn laptop is een ander model dan de jouwe, nl. met minder RAM en een SSD schijf en een betere grafische kaart. Ik zou liever hetzelfde model hebben als de mijne.

Geplaatst:

Uw laptop heeft een iets beter videokaart maar GTX 660 is ook heel snel hoor.

Er zit weliswaar geen SSD in de mijne voorgesteld laptop.

Je kan ook QWERTY nemen en aan wennen en dat gaat vrij vlug hoor.

Geplaatst:

Volgens mij zit je zowel qua prijs als prestaties goed...nu, het is en blijft techniek en die is helaas niet altijd onfeilbaar: dus de kwaliteit van de naverkoop-dienst is niet onbelangrijk...ook hier zit je goed.

Hier kan je nog een uitgebreide review bekijken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.