Ga naar inhoud

Aanmeldprobleem

bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb het een tijdje zonder Pc help moeten doen .

De reden was dat ik afgemeld was ( niet door mij ) en ik kreeg het niet voor elkaar om me weer aan te melden .

Ook niet ( nog niet /druk ) via mail contact .

Nu is het me wel gelukt , alleen ik heb een wachtwoord gekregen waar je duizelig van wordt .

Miijn vraag is nu dus : Hoe wijzig ik mijn wachtwoord ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovenaan in je scherm (links van Uitloggen) klik je op Gebruikersinstellingen.

Er opent zich een nieuw scherm, hier kies je aan de linkerkant voor Mijn instellingen --> Je gegevens wijzigen...er opent zich opnieuw een ander scherm, hier klik je op de knop E-mail & wachtwoord wijzigen.

Voer je huidige wachtwoord in, daarna geef je twee keer je nieuwe wachtwoord in en bevestig je door onderaan op Wijzigingen opslaan te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het afgesloten , in de veronderstelling dat het weer goed was.

Maar in de eerste plaats vond ik het toch wel prettig , dat als ik op hotmail of g mail klikte dat ik dan ingelogd stond .

Verder zit ik dus met inloggen van pc help , ook hier moet ik me steeds weer inloggen .

Iedere keer als ik pc help even afsluit en ik kom 5 min. later weer terug dan ben ik al weer uitgelogd .

En dat had ik voorheen niet , ik stond altijd ingelogd .

Verder vraag ik mij af waarom de mailtjes die julli mij sturen , in de map : ,, ongewenst ,, binnen komen .

ik verander het iedere keer weer , dat pc help niet ongewenst is , maar er veranderd niets ,

aangepast door b.l.tijdens
typefoutjes en iets uitgebreider
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het wijzigen van je wachtwoord (hier op PCH) succesvol verlopen ?...

Breng je Internet Explorer eens terug naar zijn standaardinstellingen:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wijzigen van mijn wachtwoord is nu goed .

Het enige wat er nu nog is , is dat ik mij ieder keer opnieuw moet inloggen , ook Pc help.

Maar om internet explorer terug te brengen naar standaardinstellingen durf ik niet , want als ik dat zo lees lijkt mij dat wel

erg ingrijpend voor een ,, leek ,,.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik had wel gezien dat het ook automatisch kon , maar ik bedoel ,dat ik er tegen op zie wat ik dan allemaal weer moet herstellen enz.

ik bedoel o.amijn beveiliging en werkbalken standaard instellingen,enz. ben ik dat dan allemaal kwijt of merk ik hier niets van.

Dat bedoel ik met ,, leek ,,

aangepast door b.l.tijdens
duidelijker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens nog iets wat ik een beetje anders vind,

Nl. : Als ik hotmail oproep , dan komt er boven een groene balk , : http// login live com , en dan een hele serie letters

en aan het eind een ,, hangslot ,, microsoft corporation ( us)een half open o en een x

Als ik op het slot ga staan krijg ik een scherm :

website identificatie

Veri Sign heeft deze website geidentificeerd als Micrsoft Corporation

Redmund Washington US

Deze verbinding is met de server versleuteld

Kan ik deze website vertrouwen ?

Certificaten weergeven

Heeft dit er misschien ook mee te maken dat ik Hotmail iedere keer moet aanmelden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.