Ga naar inhoud

Aanmelden hotmail en g mail

bernard

Aanbevolen berichten

Hoe komt het dat ik sinds kort mij ieder keer opnieuw moet aanmelden bij hotmail en gmail? en ook Pc help dus .

Kan het komen doordat ik sinds mijn discussie ( cookies verwijderen op 5 augustus )de Ccleaner heb geinstalleerd en z,n werk heb laten doen ?

Want daarvoor bleef ik altijd aangemeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ccleaner kan inderdaad opgeslagen wachtwoorden verwijderen, wat ik persoonlijk een enorm voordeel vind.

Ik gebruik de functie "Onthoud mij" nooit maar log altijd en overal manueel in: op die manier kan er niemand (wanneer die zou gebruik maken van mijn PC of hem steelt) ongewenst inloggen...idem dito voor malware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag b.l.tijdens,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.