Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo!

Ik heb sinds een paar maanden een Samsung Galaxy2. Ik wil graag gebruik maken van een agenda op deze android die synchroniseert met mijn Rainlendar agenda op laptop en met de agenda's die op mijn werk gebruik (o.a. outlook). Ik vind Rainlendar een superagenda en het wordt tijd voor een mobile applicatie ervan maar die is er helaas niet. Voor de Samsung lijkt mij Jorte een fijne agenda om mee te werken en deze importeert ook de werk-agenda's prima.

Nu lukt het mij niet om Rainledar naar mijn Samsung te synchroniseren. Het zou wel moeten kunnen en ik heb via de rainlendar Wiki ook wel een programma gedownload dat moet helpen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ook geprobeerd om dan toch maar Rainlendar via google agenda in Jorte te krijgen, maar ik mis duidelijk stappen want het lukt me niet :(

Is er iemand die hier ervaring mee heeft, me wil helpen uitzoeken, of een andere android-agenda weet die dit gemakkelijker kan doen? Meestal blijf ik net zo lang klooien tot ik er zelf uit kom, maar in dit geval... Help :dong: !

Groet, Rymke

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.