Ga naar inhoud

CD speelt niet - goed - af

Groningen1992

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een cd gekocht, een soundtrack album, en hij speelt niet goed af op mijn laptop. Media Player leest de cd wel, maar het geluid van de liedjes wordt niet echt afgespeeld. Heel af en toe hoor je ineens een vast stukje, en daarna loopt hij weer vast, om het zo maar te zeggen. De laptop van mijn moeder, die dezelfde heeft als mij doet hetzelfde. En ook mijn (blu-ray) dvd speler doet hetzelfde.

Weet iemand hoe dit kan? Cd's zijn toch overal op af te spelen, zeker op laptops?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Mako!

En ook bedankt voor de tips. Heb de programma's gedownload maar krijg helaas weer hetzelfde resultaat. De cd wordt wel afgespeeld maar het is net alsof het geluid verstoord wordt, een soort geruis zeg maar. En vaak houdt het spelen dan na een paar seconden op, net alsof de cd vast loopt. Soms gaat hij daarna weer door, en soms speelt hij helemaal niet meer af.

Ik moet het dan nog maar even in een cd speler proberen inderdaad, die hebben we echter niet hier. Even kijken hoe ik dat moet regelen dus;-)

Maar goed, heel apart dat de cd niet goed wordt afgespeeld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wederom bedankt voor de hulp! Heb de codec gedownload en geïnstalleerd, alle opties aangevinkt. De cd speelt echter nog steeds niet goed af. Het klopt inderdaad wat je zegt over de cd's. Cd 1 is een audo. En cd 2 is een cd-rom met o.a. een videogame preview. Cd 2 speelt hij helemaal niet af, die leest de laptop niet eens, om het zo maar te zeggen. Nou vind ik dit niet zo'n ramp want het gaat me om de muziek, maar het blijft raar.

Heb even een andere cd geprobeerd, en die speelt gewoon perfect af. Ik heb ook spelletjes op deze laptop, ben daar nu mee gestopt maar ook dat ging altijd zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.