Ga naar inhoud

Razer Lachesis of Microsoft Sidewinder

Angel.Of.Death

Aanbevolen berichten

De razer is qua sensor iets beter aangezien je een hogere DPI kan halen ermee (maar de 2000 DPI in die MS is ook al niet mis), hoogste snelheid ervan is eveneens iets beter, je hebt meer programmeerbare knoppen...

Het enige wat ik mis in die Razer is aanpasbaar qua gewicht, maar daar zullen ze wel rekening mee gehouden hebben bij het ontwerp. Ik zou toch de Razer pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK,

maar ik heb gelezen in een review dat er een kleine bug is in de Razer, namelijk het verplaatsen van de muiscursor zonder de muis te bewegen.

heb jij hier enige ervaring mee?

alvast bedankt!!

xx

Ik heb totaal geen ervaring met game-muizen, ik koop gewoontegetrouw altijd de beste microsoftmuis die op dat moment op de markt is.

Ik heb even gekeken en die bug zit er inderdaad in (wat vrij jammer is voor zo'n topproduct). Het blijkt zelfs dat op 4000DPI je zelfs je cursor kan doen bewegen door vrij luid jump/techno op te zetten (trillingen), maar die zaken worden met nieuwe firmware's opgelost (wel vervelend natuurlijk dat je firmwares moet gaan zitten aanpassen in je muis).

Wat yannick zegt kan je ook zeker overwegen; logitech heeft ook een paar zeer goede game-muizen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de G5 al meerdere malen mogen gebruiken en vind hem erg fijn, vooral de gewichtjes zijn bij het gamen ideaal om de muis geballanceerder te krijgen :)

bij de ene game is het namenlijk fijner om een zware muis te hebben en bij de andere natuurlijk niet. gewoon kestie van gewichtje er aan de voor./achter/zeikant bij te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.