Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik denk dat jullie me mss verkeerd hebben verstaan ofzo maar ik zal wat verduidelijken:p:p

Ik kan nog steeds accounts bijmaken , dat gaat nog en ik heb het ook gedaan met die command line via uitvoeren enzo...

Maar ookal wil ik dan nog company of heroes installeren , komt dat berichtje van dat ik te weinig rechten heb er nog steeds op

ik heb het dus gedaan met 2 administrator accounts en nergens lukt het...

Het probleem is bij mij dat ik zo sommige programs,games,enz niet meer kan installeren of verwijderen. Maar ik kan nog wel accounts aanmaken.

En ook als ik een nieuw account aanmaak krijg ik als afbeelding steeds het schaakbord met oranje achtergrond.

Hoewel ik toch een ander plaatje kies blijft dat plaatje met schaakstukken staan.

Het is heel bizar allemaal maar ik hoop dat jullie er iets van weten :P:p

Alvast bedankt voor de hulp

Geplaatst:

moest je vista hebben zou het makkelijker zijn daar heb je soort hidden super administrator account maar denk niet dat xp dat ook heeft

ben je zkr dat je administrator bent?

Geplaatst:
moest je vista hebben zou het makkelijker zijn daar heb je soort hidden super administrator account maar denk niet dat xp dat ook heeft

ben je zkr dat je administrator bent?

ja er staat beheerder van deze computer (met wachtwoord beveiligd)

dus ik ben admin

:s

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.