Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan je eens bericht #2 herhalen maar voor de laatste 5 dump files a.u.b.? Zo krijgen we een beter beeld over wat aan de oorzaak van de blue screens kan liggen :top:.

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

  • bug check string: DRIVER_UNLOADED_WITHOUT_CANCELLING_PENDING_OPERATIONS
  • bug check code: 0x000000ce
  • caused by driver: ntkrnlpa.exe
  • de 4 parameters:
    1. 0x90853ea6
    2. 0x00000008
    3. 0x908536
    4. 0x000000000

  • bug check string: DRIVER_UNLOADED_WITHOUT_CANCELLING_PENDING_OPERATIONS
  • bug check code: 0x000000ce
  • caused by driver: ntkrnlpa.exe
  • de 4 parameters:
    1. 0x8ff34ea6
    2. 0x0000008
    3. 0x8ff34ea6
    4. 0x0000000

  • bug check string: DRIVER_UNLOADED_WITHOUT_CANCELLING_PENDING_OPERATIONS
  • bug check code: 0x000000ce
  • caused by driver: ntkrnlpa.exe
  • de 4 parameters:
    1. 0x905eaea6
    2. 0x00000008
    3. 0x905eaea6
    4. 0x00000000

  • bug check string: DRIVER_UNLOADED_WITHOUT_CANCELLING_PENDING_OPERATIONS
  • bug check code: 0x000000ce
  • caused by driver: hal.dll
  • de 4 parameters:
    1. 0x90196ea6
    2. 0x00000008
    3. 0x90196ea6
    4. 0x00000000


  • bug check string: DRIVER_UNLOADED_WITHOUT_CANCELLING_PENDING_OPERATIONS
  • bug check code: 0x000000ce

  • caused by driver: ntkrnlpa.exe
  • de 4 parameters:
    1. 0x901ecea6
    2. 0x00000008
    3. 0x901ecea6
    4. 0x00000000

Geplaatst:

Wat ik bedoel is of je hetzelfde probleem ondervind als je hem HELEMAAL AFSLUIT in plaats van in STANDBY te zetten.

Daar je zegt dat je het probleem hebt als je hem uit STANDBY haalt had ik graag getest of je hetzelfde ondervind als je hem gans AFSLUIT.;-)

Geplaatst:

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\\Logs\\CBS\\CBS.log > "%userprofile%\\Desktop\\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Geplaatst:

De essentie van de logjes begrijpen we wel hier achter de schermen ;-).

Het lijkt er op dat Windows wat herstellingen heeft doorgevoerd. Is er nu al een merkbaar verschil met je probleem?

Geplaatst:

Ik bedoelde vooral of ik het goed gepost had :-) Ik twijfel niet aan jullie cappaciteiten.

Volgens mij is het probleem opgelost. Al 2 dagen geen last meer gehad van blauwe schermen. Bedankt!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.