Ga naar inhoud

APN instellingen voor Archos 80 G9 met 3G stick


Aanbevolen berichten

De tablet en 3G stick zijn nieuw en heb deze uitgeprobeerd met mijn Sim van de telefoon. En dat werkt prima.

Nu heb ik er een Sim voor besteld bij Tele2, maar die wil niet werken.

Veel gebeld met Tele2 en veel informatie van internet gehaald maar niets heeft geholpen.

Bij Tele2 ben ik aan het lijntje gehouden en volgens hun zit ik nu aan het kontrakt vast.

Wie weet er wat van de APN instellingen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik inmiddels weer gedaan zonder succes.

Ik heb dit forum al ruimschoots bezocht en daar ook dezelfde vraag gesteld, nog geen antwoord gehad.

Bij Tele2 toestelhulp ook de diverse instellingen voor andere toestellen bekeken en een aantal keren met de 1e lijn van de helpdesk gedaan, ook die kwamen er niet uit.

Ik wacht inmiddels al erg lang op een telefoontje van de 2e lijnshulp.

Bedankt voor jouw vlotte reaktie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronderstel dat in het menu "Draadloos en netwerken" de 3G-poort geactiveerd staat, aangezien het met een andere simkaart wel werkte. Welke versie van Android staat er op?

Het probleem is dus dat er geen verbinding kan gemaakt worden met internet, of wordt er ook geen verbinding gemaakt met het netwerk (staat er rechtsboven 3G, H of E?)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Android versie is 4.0.7

Als ik de 3G inschakel komt er wel 3G te staan en een soort bargraph met de signaalsterkte.

Daar staat een kleine letter R bij dat kan beteken dat roaming aanstaat.

Ik kan dan zien welke netwerken er zijn, als ik daar kies voor automatisch selekteren, meld hij connected, als ik kies voor T-Mobile, meld hij ook connected.

In beide gevallen doet internet het dan niet, de tablet meld dan, Kan geen verbinding maken met internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is het probleem opgelost, ben gebeld door Tele2 en nogmaals alle settings doorgenomen

Toen was het voorstel om de tablet te resetten naar de fabrieks instellingen.

Toen stribbelde ik even tegen want zou dan mijn apps en data kwijt zijn, wel backup gemaakt maar dat staat dan ergens intern maar wist niet of dat zou blijven staan.

Heb hem er nog even aan herinnerd dat hij het met de Vodafone sim wel doet en dat ik de reset dus eigenlijk niet nodig vond en ook niet zag zitten.

Hij bedacht toen dat een sim reset misschien kon helpen, dat gaat 10 minuten duren, dus werd ik daarna weer gebeld, en raad eens wat?

Hij doet het!

Groeten Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.