Ga naar inhoud

Problemen met word

Souad

Aanbevolen berichten

Beste,

Sinds ik een oefening heb gemaakt met sjablonen krijg ik de volgende melding als ik mijn Word document afsluit:

Dit betand kan niet worden gemaakt of opgeslagen. Controleer of de schijf niet vol is, beschadigd of beveiligd is(c:\normal.dotm).

Als ik dit weg klik, krijg ik de volgende melding:

Er zijn wijzigingen aangebracht in de algemene sjabloon Normal.dotm

Mvg

Souad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verplaats Normal.dot naar een locatie waar Word het niet meer kan vinden, of hernoem het naar Normal.oud. Wanneer Word het bestand niet vindt, maakt het programma zelf een nieuwe, schone versie van Normal.dot aan.

Weet je niet waar het zich bevindt: Open Word en klik op Bestand / Openen.

In het venster Openen dat wordt getoond, zie je nu helemaal linksboven de optie Microsoft Word met daaronder een map sjabloon.

In deze map bevindt zich Normal.dotm.

Zorg dat als je zelf een sjabloon aanmaakt dat je kiest voor opslaan als i.p.v. opslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik heb problemen met normal.dotm. Ik moet het in een andere map opslaan, maar kan het niet.

Kan je beter uitleggen wat je met bovenstaande bedoelt?

Maak ook eens schermafbeeldingen vanaf het moment dat je een document wil opslaan en plaats die in een volgend bericht, zo zien we misschien wat er fout loopt.

Hoe je een schermafbeelding maakt lees je hier.

Hoe je die afbeelding in een volgend bericht kan plaatsen lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.