Ga naar inhoud

NAS server portforwarding - Game Batllefield werkt niet meer!

tomba

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een LG Nas Server gekocht en wil deze graag van buiten af kunnen benaderen. Om dit te laten slagen moet het IP / port geforward worden in mijn sitecom 300N WL-312. tot zover geen probleem....... Ik krijg alles prima aan de gang alleen als mijn NAS bereikbaar is (van buiten af) dan werkt mijn Game Battlefield 3 niet meer.....

Ik heb via EA de ports opgezocht welke worden gebruikt door BF3 en dat is oa poort 80, deze had ik eerder geforward naar mijn NAS. Ik kan voor de NAS ook poort 8000 gebruiken dus dit heb ik later geprobeerd, 8000 wordt volgens EA niet gebruikt voor mijn Game maar toch werkt het niet meer.

Hoe kan ik beide laten werken?

thanks

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog andere ideeen???

Heb zelf statisch IP gemaakt, heb DMZ gebruikt, dan doe ik helemaal niets met poorten en zet gewoon de firewall open....... maar met alles wat ik probeer,,,,,,,,zodra ik van extern bij mijn NAS kan komen dan doet mijn Battlefield 3 Multiserver Game het niet meer......

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.