Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee ze zijn zo ineens ontstaan.

Ik doe niet veel met het ding maar heb wel een NAS. Iomega die ook geen verbinding maakt vandaag.

Daarvoor wel correct gewerkt. Heb het idee dat de problemen zijn begonnen na het geven van een vast ip adres en openen van bepaalde poorten. Dit heeft mijn broer gedaan. Die zelf werkt met computer systemen. Hij kon het probleem ook zo snel niet vinden. Heeft zich er verder zich niet in verdiept dus blijf met het probleem zitten...

Weet echt niet meer waar ik het zoeken moet. Ene x geen problemen en vandaag doet ineens alles vaag. Misschien dat er wat op de nas staat wat er niet thuis hoort aangezien ik daar torrents mee kan downloaden.

Kijk morgen avond even verder.

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Je kan twee dingen doen:

Herstelpunt terugzetten van voor de probleem

Ofwel

ik weet wel niet waar uw broer IP adres heeft ingegeven maar ga eens naar netwerkcentrum

Klik op adapterinstelling wijzigen

Klik op naagelang je verbonden bent op lan of draadloos en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik op TCP/IPv4 en dan eigenschappen.

Indien uw broer daar IP adres heeft ingeven dan onderaan bij dns dit invullen:

208.67.222.222

208.67.222.220

Ofwel terug automatisch zetten en dus geen IP en DNS

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nu blijft mn laptop ergens op vast lopen.

Het probleem is nog steeds niet opgelost.

Op ene gegeven moment deed mijn 'besturingssysteem' het niet meer. Kon niet meer Ctrl alt delete gebruiken. Deed niets.

Uit eindelijk uit gedrukt en weer aan.

Nu staat hij weer op hetzelfde beeld vast te draaien. Google chrome werkt wel.

Even afbeelding bijgevoegd. post-37442-1417705080,6964_thumb.jpg

Geplaatst:

De driver al geupdate en werkt ook niet. Dit had ik meteen al gedaan.

Had ik dat nog niet gemeld?

Volgens mij heb ik alle opties al gehad maar het 'probleem' is niet te vinden.

Laptop staat nu altijd op standby want het gebeurt alleen bij. Volledig uitzetten en dan bij het aanzetten. Bij opnieuw opstarten meestal ook niet.

Geplaatst:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.