Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste, dank voor uw reactie.

probleem1 cursor : uitgevoerd en ok!

probleem 2 dvdstation: geen lower of upperfilters gevonden; heb dvdstation verwijderd, pc opnieuw opgestart ... en opnieuw zelfde problemen, dus ben ik het eens dat het een mechanisch defect zal zijn en vervanging dvdstation best is. Helaas waar te vinden? Bij medion? of hebt u een suggestie?

nog een probleem: mijn gadgets calender, klok, weer zijn verdwenen van het bureaublad. Hoe terug installeren? IK heb geprobeerd met R-muisknop op bureaublad maar geen verwijzing naar gadgets. Ze staan echter wel in een map Gadgets, maar hoe terugplaatsen op bureaublad? Heb gezocht op forum maar niet direct een antwoord, tenzij systeemherstelpunt herstellen maar daar ben ik even voorzichtig mee. Enig advies???

groetjes crea drea

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Een dvd lezer of brander kan je in elke pc winkel kopen.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Dan weten we met welke hardware we te maken hebben en kunnen we gerichter advies geven.

Met die gadgets kan ik niet helpen, ik gebruik die zelf niet en ik ken er dus niks van :sad

aangepast door kweezie wabbit
Geplaatst:

Ik zie in het logje dat het om een laptop gaat en dat de garantie al enkele jaren verlopen is.

Dan hoef je de laptop niet persé bij Medion binnen te doen voor een nieuw dvd station.

Je kan de laptop in eender welke pc winkel binnen brengen om een nieuwe dvd brander te laten installeren en gelijk het stof eens te verwijderen.

Geplaatst:

Beste,

via replacedirect.be heb ik nog een zelfde type dvd station gevonden met passende aansluiting.

's Avonds voor 22u besteld en betaald via mastercard en de volgende morgen om 10u thuis afgeleverd.

Vervangen en alles ok!!!!

Dank voor de hulp en adviezen. JUllie doen dat schitterend!

Grtn

Crea Drea

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.