Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn windows updater doet het niet meer als ik hem vraag om opdate's te zoeken dan geeft die een fout.

Fout Code 80070002

Ik heb al bij windows help zelf gekeken en gedaan wat daar stond alleen hij doet het nog steeds niet.

Iemand een oplossing??

Groetjes,

Laurens Burger

Geplaatst:

Ik heb gezocht en de items in mijn quarantaine zijn:

BHO.DLL

B6232F3AFF1.EXE

f521400-5c39ca37

7B6773E12B028F3

9F10B34F2B028F3

Mogelijk ongewenste programma's in quarantaine wil die niet laden.

Of hoort dat heel lang te duren?

Geplaatst:

Mogelijk ongewenste programma's in quarantaine wil die niet laden.

Of hoort dat heel lang te duren?

Krijg je geen lijst te zien (of een aanduiding van aantal) van de Mogelijk ongewenste programma's in quarantaine ?...

Geplaatst:

Nou ik heb daarnet wel een lijstje gezien daar stonden alleen maar cookies bij maar nu probeer ik het weer en dan wacht ik heel lang en dan reageert mcafee niet meer en sluit die zichzelf af.

Geplaatst:

Geef je PC eens een opruimbeurt met CCleaner :

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.