Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

2. SP1 word wel niet automatisch geïnstalleerd door updates uit te voeren. Je moet het pakket wel degelijk gaan downloaden.

bij mij komt hij wel degelijk mee met de automatische updates hoor! (vista home premium machine)

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Even op inpikken, snap niet heel goed wat de bedoeling is van SP1 bij VISTA.

1. Oudere hardware apparatuur , minstens ouder dan 5 jaar is niet eens compatibel meer.

2. SP1 word wel niet automatisch geïnstalleerd door updates uit te voeren. Je moet het pakket wel degelijk gaan downloaden.

bij puntje 2 hangt dit af van pc tot pc, op nieuwe pc die volledig compatibel zijn, komt deze automatisch binnen. Dit hebben we getest hier bij de PCh computers. Een oudere pc, die niet volledig de eisen heeft en wat programmas hebben die conflicten geven, moesten we manueel gaan downloaden.

Ik heb niet meteen een idee wat de exacte redenering erachter is, maar het lukt dus niet altijd automatisch.

Geplaatst:
Ik heb niet meteen een idee wat de exacte redenering erachter is, maar het lukt dus niet altijd automatisch.
Hier heeft vrouwtje en dochter dus volledig nieuwe laptop met VISTA aangekocht, SP1 moeten downloaden en installeren, anders lukte het niet. Zou ook wel eens kunnen zijn dat dit een probleempje zou zijn bij de voorgeïnstalleerde Vista versies. Bij mij is het wel via updates gelukt, wel met aangekochte en geregistreerde VISTA versie, met een maar erbij, een HP all in one apparaat van 5 jaar oud kan ik het apparaat enkel nog gebruiken om te printen of een afbeelding in te scannen. Een document scannen en converteren is niet meer mogelijk wegens compatibileitsproblemen. Zelfs HP geeft hun klanten geen VISTA updates meer voor oudere apparatuur. Heel mooi vind ik dat wel niet, dus nieuw apparaat moeten aanschaffen .
  • 5 maanden later...
Gast vibri24
Geplaatst:

en ondertussen is ook SP2 beschikbaar....:santaclaus:

Gast [S]Darkness
Geplaatst:

Ja klopt allen nog niet in het nederlands.

Geplaatst:

Een vriend van mij heeft Vista, helaas heeft hij die in Frankrijk gekocht en dus is hij in het Frans. Kan je de taal wijzigen door een nieuwe SP erop te smijten ?

Geplaatst:
Een vriend van mij heeft Vista, helaas heeft hij die in Frankrijk gekocht en dus is hij in het Frans. Kan je de taal wijzigen door een nieuwe SP erop te smijten ?

De vista taal kan niet gewijzigd worden met een Servicepack.

Wel kan je de taal wijzigen na de installatie maar dit is standaard enkel op Vista Ultimate en ik vermoed niet dat u vriend deze versie zal hebben.

Gelukkig kan je het met een gratis tooltje Vistalizator die je kan downloaden op Vistalizator - change display language in Vista Home and Business

Je vind er ook meteen de Nederlandtalige taalpakketten.

Succes !

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.