Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
En hoe zit het met de andere partities van de schijf?

Heb je die ook een naam en een stationsletter of schijfletter kunnen geven?

De andere stations heb ik nog niet veranderd. Mogen deze allemaal dezelfde naam en letter hebben?

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Er klopt nog iets niet volgens mij.

Volgens de afbeelding van schijfbeheer heb je nu een schijf van 1.4 TB wat slechts de helft is van wat in de afbeelding van bericht 13 getoond wordt.

Aangezien enkel op de N partite gegevens staan zou ik die behouden als primaire partitie.

Alle andere partities mag je verwijderen en dan nogmals een afbeelding maken van het schijfbeheer.

Je zal dan wel heel wat niet toegewezen ruimte hebben, maar dan zien we ook wat de eigenlijke capaciteit van de externe schijf is.

Geplaatst:

Sorry voor de late reactie maar deze was even van mijn radar verdwenen.

Volgens de afbeelding in bericht 13 zou je 3 TB moeten hebben en hier kom je nog niet aan de helft.

Waar is de rest naar toe? :hmmmm:

Kopieer de inhoud van de N schijf naar een map op de C schijf.

Verwijder dan alle partities op de externe schijf en formatteer ze naar het NTFS bestandssysteem.

Maak dan een nieuwe afbeelding van het schijfbeheer met de externe schijf aangesloten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.