Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Formatteren is een laatste optie als we echt niks anders meer weten.

Misschien dat een registeropruiming iets kan oplossen.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Geplaatst:

800 mb verwijderd en 1100 problemen opgelost via ccleaner. Ik heb 50 internetpagina's geopend voor te testen en tot nu toe ben ik nog niet doorverwezen :) Ik ga de computer nog een uur gebruiken en hopelijk word ik niet meer doorverwezen en dan is het hopelijk opgelost! Ik hou jullie op de hoogte.

Alvast bedankt kweezie en kape!

Geplaatst: (aangepast)

Helaas pindakaas, ik heb er nog steeds last van :s

Ik word nog altijd doorverbonden maar ik krijg nu enkel een witte pagina te zien en in de url-balk een link naar ihavenet.

aangepast door Yabui
Geplaatst:

OK, nog een laatste poging.

Sluit alle browsers.

Ga naar de map C:\windows\system32\drivers\etc en hernoem het bestand hosts naar hosts.old

Kopieer dan het bestand hosts vanuit de map waar je MVPS hebt uitgepakt naar C:\windows\system32\drivers\etc

Als je bij een van deze acties een foutmelding krijgt, geef deze dan door eventueel met een afbeelding ervan.

Als je geen foutmelding krijgt, probeer dan nogmaals of je nog wordt doorgelinkt.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.