Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

sinds enige tijd moet ik nog op mijn accountnaam klikken om windows op te starten. Dit is nochtans vreemd omdat er maar 1 account staat op die pc.

Hoe kan ik dat oplossen dat hij terug automatisch aanmeld?

grtzz

Geplaatst:

Download Tweak UI.

http://download.microsoft.com/download/f/c/a/fca6767b-9ed9-45a6-b352-839afb2a2679/TweakUiPowertoySetup.exe

Installeer het programma. Klik dan op Start, Powertoys for Windows XP, Tweak UI.

Nu opent het programma Tweak UI. Klik op Logon, Autologon en vink het vinkje aan waarbij staat 'Log on automatically at system startup'. En typ in het tekstvak de gebruiker die automatisch moet worden aangemeld tijdens het opstarten. Klik dan op 'Apply' en op 'OK'. Start nu je computer opnieuw, zeg dan even of dit geholpen heeft.

Gast LauwereysM
Geplaatst:

Klik op Start

Klik op Uitvoeren

Typ: "control userpasswords2"

Voor Windows 2000 moet je de functie "control userpasswords" gebruiken (dus zonder de 2). < enter >

Klik op de gebruikersnaam die je voortaan aan wilt laten melden

Haal bovenin het vinkje weg bij "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken"

Klik op OK

Vul je wachtwoord in (indien je geen WW hebt kun je dit leeg laten)

Vul nog een keer je wachtwoord in (indien je geen WW hebt kun je dit leeg laten)

Klik op OK

Start je PC opnieuw op.

Geplaatst:

Ik heb LauwereysM zijn manier gebruikt( omdat ik dan niet dat programma enzo nog moet installeren).

En de pc start inderdaad terug automatisch op! Bedankt!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.