Ga naar inhoud

Vista Home Premium geen faxapplicatie?

amazone

Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe Dell PC kopen met Vista Home Premium en ontdek door wat rondneuzen in allerlei forums dat Vista Home Premium geen faxapplicatie meer heeft. Business en Ultimate wel. Heel wat mensen blijken dit pas vastgesteld te hebben als ze met Vista Home Premium opgezadeld zitten. Er zijn mensen die vinden dat je dit zou moeten weten, maar ik ontdekte het heel toevallig en ik had nochthans op de Vista site de 3 edities vergeleken en niets over de faxapplicatie of het ontbreken ervan gevonden(Vergelijking van Windows Vista-edities)

Vermits faxen wel kon met XP zou je toch verwachten dat je dat nu weer zou kunnen. Het stomme is dat het juist de home user, die maar af en toe moet faxen, is die de applicatie nodig heeft.

Nu heb ik dan ook weer ergens ontdekt dat er een gratis applicatie zou bestaan : BVRP: http://www.usr.com/bvrp/bvrp.asp Weet iemand of dit werkt????

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.