Ga naar inhoud

Intel AGN 5100 netwerkadapter problemen

ken23

Aanbevolen berichten

Met de verbinding is echt geen probleem, de router werkt prima. Het probleem is dat als ik de computer start, de netwerkkaart niet wil opstarten. Soms lukt het om de netwerkkaart wel manueel aan te steken, maar dan valt hij na enkele minuten gewoon weer uit. Bij hardware heeft hij dan een foutmelding als '(Dit apparaat start niet: code 10)'.

Meestal blijft de netwerkkaart rood kleuren als ik hem manueel probeer te starten, hij wil dus gewoon niet starten. Soms probeer ik via 'probleem oplossen' een diagnose te stellen en zegt hij iets als 'er is een probleem met de netwerkkaart of de hardware.', sluit een ethernetkabel aan.

Ik heb nu gewoon de kabel aangesloten en op internet een nieuw adaptertje gekocht (Belkin WLAN play). Ik vrees dat ik anders problemen zal blijven hebben met die kaart. Waarschijnlijk gewoon defect. Heb echt geen zin meer om de computer 10x te moeten opstarten vooraleer die netwerkkaart ook eens normaal opstart.

Die dingen blijven niet meegaan zeker :s. Al was die kaart wel nog niet heel oud.

Ik zal de thread markeren als opgelost, de rest lukt me wel :top:

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.