Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb nu Microsoft Office Starter 2010 op mijn laptop.

Ik wil even iets uitproberen om te kijken hoe Microsoft Office Proffesional 2010 is.

Daarmee wil ik de Starter tijdelijk verwijderen.

Als ik dan Systeem Herstel doe, krijg ik de starter dan automatisch weer terug?

Extra Informatie:

Windows 7.

Geplaatst:

Wanneer je een systeemherstel uitvoert dan keer je terug naar de situatie zoals die was op het tijdstip van het gekozen herstelpunt...wil je 100% zekerheid: maak dan een image of systeemkopie...info hier, hier en hier.

Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp, kan ik gewoon een back-up van de Harde Schijf maken van de eerste link die je mij gegeven heb, en dan als het misgaat kan ik gewoon Systeem herstel doen en de programma's weer terug zetten?

Geplaatst:

Met de software uit de linken maak je een complete kopie van je bestaande harde schijf op een externe harde schijf en dien je een opstartbare CD/DVD te branden...in geval van nood start je op vanop de CD/DVD en plaats je de kopie vanop de externe harde schijf terug op je PC.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoi Fluffy,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.