Ga naar inhoud

Internet Explorer


Gast e.v

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Om te testen of het enkel aan de browser (Internet Explorer) ligt, zou het handig zijn mocht je een alternatieve browser (Chrome, Firefox, o.i.d.) kunnen downloaden. Maar dat lijkt dus ook niet te lukken.

Vermits uit je verhaal blijkt dat je de laptop nog maar pas gekocht hebt, zou ik daar zeker terug mee naar de PC-boer stappen. Dat zou dan zeker nog onder de garantiebepalingen vallen ... en dan is het aan hem/haar om die laptop optimaal werkende te krijgen. Elke wijziging die je zelf zou uitvoeren, kan immers je garantie ondermijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.