Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, na het installeren van windows krijg ik een heel raar scherm op mijn pc. (zie bijlage)

Ik heb ook al een ander scherm geprobeerd, maar dit verandert niks.

post-2940-1417703744,197_thumb.jpg

Geplaatst:

Misschien al gekeken bij de kabels van de monitor? Er zou zomaar wat los kunnen zitten.

Werkt u met XP of Vista?

Ga via het Configuratiescherm naar Apparaatbeheer, en zoek bij Beeldschermadapapters de videokaart op. Als u rechtsklikt, kunt u drivers bijwerken.

Heeft u dit probleem al lang, of is het sinds kort pas?

Geplaatst:

al sik het goed heb gelezen werd windows opnieuw geinstalleerd. normaal gezien heb je bij he pc of graka een cd gekregen. daar staan de drivers op . anders surf je maar eens naar de site van de fabrikant. daar zul je wel je driver vinden.

Geplaatst:

de pc bestaat uit twee schijven. één heb ik pas bijgestoken. zou het kunnen omdat ik windows op die nieuwe schijf heb geinstalleerd dat ik hierdoor die problemen heb?

want ik heb dat eigenlijk nog nooit voorgehad dat ik die drivers moet downloaden voor de videokaart

Geplaatst:

dit zou in principe geen probleem mogen zijn. aangezien je er een schijf hebt bijgestoken

heb je waarschijnlijk alle kabels verwijderd en nadien terug gestoken. bekijk uw vga kabel eens goed (zoals darthia al zei), misschien is er wel een van de 15 pinnetjes naar binnen gedrukt.

Geplaatst:

Driver voor de videokaart installeren.

Dit lijkt me schermweergave op 8 bits, en dan krijg je altijd al van die gekke kleuren door.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.