Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Heb een probleempje met mijn usb apparaten. Als ik mijn draadloze muis of toetsenbord aansluit zegt de computer dat het usb apparaat niet herkent wordt. Er staat ook ne uitleg bij: 'Een van de op deze computer aangesloten usb apparaten werkt niet goed. Het is onbekend welk apparaat. Klik op dit bericht voor hulp bij het oplossen van dit probleem.'

Als ik dan op dit bericht klik gaat er een nieuw venster open met als titel: 'usb apparaat wordt niet herkent.' Daaronder zie je dan de apparaten die niet werken. Er staat wel een geel vraagteken naast. En als ik dan ga kijken bij apparaatbeheer dan staat er geen geel vraagteken. De computer is nog maar juist geformateerd. Ik had dit probleem hiervoor ook al. Ook een systeemherstel heeft vorige week niets uitgehaald. De apparaten hebben altijd goed gewerkt. Daarom da ik er mij niet aan versta da het nu niet gaat.

Weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Met vriendelijke groeten

Keppetje

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb windows XP professionel op mijn computer geïnstaleerd. Wat er wel raar is dat als ik usb apparaten aansluit, krijg dan nog altijd dezelfde foutmelding, maar als ik dan de computer afsluit en terug wil opstarten lukt dat niet. Hij blijft op het eerste scherm staan (Het scherm van het moederbord.)

Geplaatst:

Voor goede ondersteuning van usb moet je SP2 erop zetten bij XP.

Heb je dat met al je usb apparaten? Ik zou eens proberen om 1 voor 1 en usb apparaat niet te gebruiken. Het kan vb een kapot toestel zijn die alles wat op de USB bussen zit mee verstoort...

Gast LauwereysM
Geplaatst:

Je hebt de dtivers toch geinstaleerd ?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.