Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja die had ik opnieuw geinstalleerd dat is dus het eerste plaatje. Voorheen had ik dat icoontje niet bij configuratie. Nu wil ik Realtek helemaal verwijderen en opnieuw downloaden, alleen kan dat niet via programma's en onderdelen verwijderen want realtek staat niet op de lijst?

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
9rlmc7.jpg Zo ziet het eruit. Ik denk dat het aan mijn instellingen ligt, ik heb dus realtek opnieuw verwijderd en de link gedownload die je erop hebt gezet alleen mis ik nog steeds de instellingen die jij wel hebt?
Geplaatst:

Nee zonder hoofdtelefoon ingeplugd, merk: emachines E series modelnummer 525. Ik heb al op de website van emachines gekeken en de geluidsdriver behorende bij dit merk opnieuw geinstalleerd maar tevergeefs.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Het was wel de bedoeling dat de hoofdtelefoon aangesloten was.

Dus koppel de hoofdtelefoon aan en kijk dan eens wat er dan in het tabblad afspelen staat.

Ik heb de hoofdtelefoon ingeplugd maar er verandert niks aan de opties bij afspelen ik krijg precies hetzelfde scherm te zien?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.