Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

ik heb een pc met windows7

ik wil een backup maken van mijn schijf c naar een externe harde schijf

die externe schijf staat in fat32 als ik naar de wizard ga ziet hij mijn schijf niet help aub

groetjes

Geplaatst:

Om welke reden staat die externe schijf in het Fat formaat?

Bij FAT kan je maar bestanden tot een grootte van 4GB opslaan.

Indien er geen speciale reden voor is om die schijf in het FAT formaat te laten staan kan je ze converteren naar NTFS.

Hoe je dat doet lees je hier. (klik erop)

Geplaatst:

die harde scijf heb ik zo gekocht die was geformateerd in fat is een schijf van 2 tb die heb ik gedeeld in twee partities ene voor mijn afbeeldingen en op de tweede partitie wil ik mijn backup zetten

dus ik kan dat gewoon omzetten naar ntfs, zou ik dan nie beter allebei de partities in ntfs zetten want mijn afbeeldingen komen van mijn pc die ntfs is en die zijn nu gekopieerd naar fat kan dit kwaad of zou ik da beter veranderen

groetjes

Geplaatst:

ok het is mij gelukt om de externe schijf in ntfs te zetten

maar een backup maken lukt nie omdat mijn externe schijf nie kan gevonden worden, die is aangesloten via usb

wat nu

Geplaatst:

heb nogmaals geprobeerd om backup te maken

ik ga dus naar uitvoeren

typ backup en dan

backup maken van computer

krijg dan melding

er is een interne fout opgetreden

parameter onjuist (0x80070057)

Geplaatst:

ok

mijn back start nu, maar na enkele seconden stopt die met de malding dat ik onvoldoende schijf ruimte heb, mijn externe schijf is nogthans 968 gb groot hoe komt dit, mijn systeem schijf bevat maar 440 gb aan gegevens

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.