Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,regelmatig krijg ik power point presentaties met de extensie ppsm, die kan in niet open.Werk voor alle andere presentaties met open office en die lopen zonder probleem.Heb reeds geprobeerd power point van windows te downloaden maar die geraakt niet geinstalleerd,graag een oplossing,grtjs Jos;-).

Geplaatst:

Heb geprobeerd PP van uw link te downloaden en installeren ,de icoontjes komen op de juiste plaats in de programma's maar werken dus niet.Heb nu nog eens geprobeerd vanuit Open Office en onder hun ondersteunde extensies heb ik de Microsoft PP 2007 XML gebruikt en dat werk wel.Ik weer tevreden en jullie bedankt voor de hulp,grtjs Jos;-).

Geplaatst:

Hallo Jozef van Mol,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.