Ga naar inhoud

zou iemand mij willen helpen met installeren van mijn oude webcam eye toy..?

jordani

Aanbevolen berichten

goedenavond beste mensen,ik heb een oude webcamera ( eye toy usb camera namtai )en wil hem graag installeren en gebruiken.Al de hele week mee bezig zonder resultaat,als ik apparaatbeheer open dan zie ik mijn webcamera op twee verschillende pleken staan.hij staat onder bestuuring voor geluid,video en spelletjes (op deze plek staat hij goed geinstalleerd met best stuurprogramma ''als usb-audio apparaat''.& hij staat ook onder overige apparaten en als ik de stuurprogramma's probeer te bijwerken dan krijg ik een melding dat -er kunnen geen stuurprogramma's voor uw apparaat worden gevonden.uw eye toy usb camera namtai kan niet worden geinstalleerd.-of stuurprogramma's niet geinstalleerd (code28).

Ik snap 't niet?en ik weet niet wat ik doen moet??

Als besturing voor geluid,video en spelletjes werkt hij goed en je kan ook de eigenschappen van de camera zien(apparaattype+leverancier+locatie), en bij overige apparaten wil niet lukken..???

Kan a.u.b. iemand mij hiermee helpen ?

Alvast hartelijk bedankt,

jordani

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.