Ga naar inhoud

beveiliging centrum

Aanbevolen berichten

hallo kape na een verzoek van carfran

wil ik deze topic her openen om dat carfran mij prive bericht heeft

gestuurd met een hijackthis lijn om om mogelijk te fixen maar ik wil het graag met zekkerheid weten

zie hier de prive bericht.

icon1.png Re: beveiligings centrum

quote_icon.png
Oorspronkelijk geplaatst door
misteragga

quote_icon.png
Oorspronkelijk geplaatst door
carfran

hoi

Oorzaak van je probleem is dat de proefperiode van Mc Afee verlopen is, of je abonnement verlopen is, en daardoor McAfee niet meer bijgewerkt word.

dat zou niet kunnen want als ik bij mij mcafee acount kijk dan staat die nog steeds actief

verder krijg ik ook geen melding dat mcafee verlopen is mijn abonemend is nog geldig.

Vreemd , want in het HijackThis logje is hiervan iets terug te vinden.

Vraag aan kape om het topic te heropenen en vraag meer duidelijkheid

O23 - Service: McAfee Validation Trust Protection Service (mfevtp) - Unknown owner - C:\Windows\system32\mfevtps.exe (file missing)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O23 - Service: McAfee Validation Trust Protection Service (mfevtp) - Unknown owner - C:\Windows\system32\mfevtps.exe (file missing)
Is een heel normale lijn voor een 64-bits-versie van Win 7. Je mag jezelf en Carfran geruststellen dat daar zeker geen probleem mee is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.