Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Als ik een pdf bestand open, en dit dan via 'Bestand' - 'Doorsturen via email' door wil sturen, opent er een leeg emailbericht. Ik zou hier graag mijn handtekening in hebben staan.

Als ik een nieuw emailbericht maak via Outlook, dan staat er wel mijn handtekening.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Vriendelijke groet,

Elisabeth

Geplaatst:

Je hebt niet vermeld welke versie van Outlook je gebruikt dus onderstaande kan iets afwijken.

Ga in Outlook naar opties.

Dan naar e-mail.

Klik op de knop handtekeningen...

Bij antwoorden en doorgestuurde berichten klik je op het neerwaarts pijltje en selecteer je voorkeur.

Klik nog op OK.

post-23245-1417705105,6565_thumb.jpg

Geplaatst:

Bedankt voor uw reactie, maar dat vinkje staat er al. En dat is blijkbaar niet genoeg om ook een handtekening te zetten onder een emailbericht via een pdf document.

Heeft u nog meer opties?

Geplaatst:

Je kan best een nieuw e-mail bericht openen in Outlook ( je handtekening is dan aanwezig) en dan klik je op de paperclip ( bestand) zo voeg je de PDF in als bijlage en je handtekening is dus ook meteen aanwezig.

Geplaatst:

Klopt, dat werkt natuurlijk ook, maar ik werk ook nogal eens op de manier zoals ik eerst aangaf. En het moet toch mogelijk zijn om daar ook een handtekening in te krijgen? Of is dat te veel gevraagd?

Geplaatst:

Je opent de PDF in Adobe reader en klikt dan op bestand-> bijvoegen bij e-mail.

Je krijgt dan een leeg venster met de PDF in bijlage maar zonder handtekening.

Klik dan bovenaan in het tabblad bericht op de knop handtekening en kies jouw handtekening.

post-23245-1417705105,6914_thumb.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.