Ga naar inhoud

Netwerkproblemen

Kikix

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Sinds een paar dagen hebben wij een netwerkprobleem met onze notebook die normaal gezien verbonden is met een router van het merk Dlink. Ik ben volledig leek en doe graag beroep op jullie diensten. Ik weet niet waar het probleem ligt, kunnen jullie mij helpen en zeggen wat jullie juist nodig hebben om het probleem op te lossen aub ?

Van harte bedankt :-)

Groetjes,

K

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er was inderdaad bitter weinig informatie :-)

Provider : telenet, type abo internet : basic, router : dlink model dir-600, Window XP. Ik hoop dat dit jullie verder helpt.

Alle lichtjes zijn groen; het aan/uit lichtje, de wereldbol, ((( en een computerschermpje.

Ik ging ervan uit dat telenet de gratis mogelijkheid geeft om draadloos te surfen bovenop onze desktop of ben ik daar verkeerd in ? Wij werken sinds meer dan een jaar op deze manier en nooit geen problemen gehad.

Dank voor de opvolging.

Groetjes,

K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn desktop is verbonden met kabel, sinds jaren. De notebook van mijn dochter is sinds een paar jaar draadloos verbonden met een router en sinds deze week krijgen we op de notebook de melding dat "de webpagina niet weergegeven kan worden". We hebben geprobeerd om de optie "verbindingsproblemen oplossen" te gebruiken maar dat haalt niets uit. En als we onderaan rechts in de balk kijken, zien we, bij het aanklikken van het icoontje van de router, naast de naam van de router een rode kruis. Daarnaast hebben we reeds geprobeerd via :

start/configuratie/netwerk en internet/netwerkcentrum maar daar geraak ik de weg kwijt :-s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heeft iemand de gelegenheid gekregen om dit even na te kijken aub ?