Ga naar inhoud

problemen met media center op Medion Akoya MD 96380

yolan

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een probleempje met mijn laptop. Ik heb mijn laptop in aldi gekocht (Medion Akoya MD 96380) en ik heb een probleem met min media center. Hij vindt geen kanalen. Als ik de hele tijd op volgende klik, kom ik bij een lijst waar ik een tv kan kiezen. er zijn twee opties:

1:Tv vlaanderen digital terrestrial

2:Unmapped digital terrestrial

Het probleem is dat ik bij de twee opties geen een kanaal vind. Ik heb wel in de woonkamer kabel-tv en geen antenne-tv. Wat moet ik nu eignelijk doen?

alvast bedankt voor jullie hulp,

yolanneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet je laptop kunnen aansluiten op je tvkabel

ik heb wel kabel-tv mar het is eigenlijk de bedoeling om in de auto of in een hotel tv te kijken daarom hebben ze denk ik een antenne meegegeven maar ht probleem is dat ik geen kanalen vind.

groeten,

yolanneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het ook al voorgehad. Ik stel voor dat je even probeert naast een raam te gaan zitten of ff buiten als het kan, dat vergroot je kans op ontvangt,

normaal is de eerste optie goed: Digitaal terrestriëel DTT (DVB-t)

controleer hier even of je voldoende ontvangt hebt:

Homepage Digitaal Tv Kijken

Het beste bereik heeft men naast of op de televisie en bij voorkeur in de buurt van een raam.

De antenne vangt het signaal op via de reflectie van het raam. Wanneer ramen voorzien zijn van een coating (beschermlaag) kan het zijn dat het signaal minder goed is. Indien men binnen minder goede en/of slechte ontvangst heeft, is een buitenantenne aan te raden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het ook al voorgehad. Ik stel voor dat je even probeert naast een raam te gaan zitten of ff buiten als het kan, dat vergroot je kans op ontvangt,

normaal is de eerste optie goed: Digitaal terrestriëel DTT (DVB-t)

controleer hier even of je voldoende ontvangt hebt:

Homepage Digitaal Tv Kijken

Bedankt voor je moeite maar nog steeds niet goed. Ik heb mijn postcode ingevuld (2627) en heb geen zenders ontvangen maar Schelle ligt in Antwerpen (2000 denk ik toch) want Schelle ligt in Antwerpen en daar vindt die 100% zenders en bij schelle niet.

kan ik nog iets doen zodat ik met antenne tv kan kijken?

groetjes,

yolanneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.