Ga naar inhoud

media-apparaat uitschakelen

Geoff Hamilton

Aanbevolen berichten

Dag beste mensen,

Ik heb een Samsung tv en zag in de handleiding dat je met hun programma Allshare via een netwerk bestanden op die op je pc staan op de tv af te spelen zijn. Ik dacht het proberen waard. Heb Allshare geïnstalleerd maar slaagde er niet in om pc en tv met elkaar te laten communiceren. Heb Allshare dan maar van mijn pc gehaald. Wat blijkt nu dat een collega mijn zijn Samsung smartphone mijn foto's kan bekijken!!! Even schrikken natuurlijk. Heb de situatie een beetje bekeken (ben jammer genoeg geen pc-held) en volgens wat ik kan zien in de Windows verkenner is dat naast mijn gebruikelijk netwerk thuis er een media-apparaat verschijnt waardoor je effectief in de bibbliotheek van de andere pc kan snuffelen. Weet iemand hoe je dit ongedaan kan maken? Ik vermoed dat Allshare bij de installatie iets aan de parameters moet hebben veranderd maar ik heb geen flauw idee hoe ik dit kan oplossen en pottekijkers buitenhouden.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem opgelost! Heb systeemherstel overwogen maar Windows liet me weten dat er nog andere software (die ik wel nodig heb) gewist zou worden. Heb dan eerst geprobeerd windows media player te wissen, wat niet kan maar vond wel een manier om wmp uit te zetten en na een heropstart : media-apparaat (en toegang van derden) verdwenen. Je moet samen met wmp ook windows media center uitzetten trouwens.

Vijf minuten geleden nieuw idee : wat als ik alleen windows media center zou utzetten... wel effectief : wmp terug maar nog steeds geen media-apparaat!

Conclusie : windows kan zijn media center houden en ik ben van mijn probleem verlost.

Nogmaals bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.